W Pabianicach zainaugurowano kolejną odsłonę ogólnopolskiej kampanii społecznej #ZnamTeNumery, która ma na celu edukację seniorów w zakresie bezpieczeństwa w sieci. W ramach akcji podjęto szereg działań, aby uświadomić społeczność o zagrożeniach wynikających z rozwoju sztucznej inteligencji. Kampania, która rozpoczęła się w październiku 2023 roku, nabrała nowego wymiaru dzięki współpracy z licznymi partnerami.
Nowy etap kampanii, zatytułowany „Emerytura na maxa”, obejmuje interaktywne działania skierowane do starszych obywateli. W pierwszej fazie, trwającej od 14 do 20 listopada, użytkownicy odwiedzający dedykowaną stronę internetową mogli zapoznać się z informacjami edukacyjnymi dotyczącymi unikania pułapek internetowych. Inicjatorzy starają się pokazać, jak oszuści mogą wykorzystywać najnowsze technologie do realizacji swoich niecnych planów.
Od 20 listopada kampania przechodzi w nowy etap, na który składają się emisje spotów i materiałów graficznych informujących o metodach działania oszustów wykorzystujących sztuczną inteligencję. Policja, jako kluczowy partner w tej inicjatywie, zaangażuje się w bezpośrednią edukację seniorów. Warto zaznaczyć, że kampania zyskuje na popularności, zyskując nowych partnerów, w tym Poczty Polskiej oraz różnych mediów, które wspierają dotarcie do większej grupy społecznej i promują bezpieczeństwo w Internecie.
Źródło: Policja Pabianice
Oceń: Nowa odsłona kampanii #ZnamTeNumery zwraca uwagę na zagrożenia związane z sztuczną inteligencją
Zobacz Także